hello aishah here! welcome to my blog yang seberape nie tahanks yang sudi jadi follower iloveyou =)

Isnin, 7 November 2011

kal0 adew j0d0h kite jUmpe lagi ye...

awak..
saya akui..
saat mula perkenalan kita memang ianya sangat membahagiakan saya...
saya rasa hidup ini sangat indah..
lupa segala perit ranjau kehidupan saya yang lalu..


tapi awak..
masa tu saya belum kenal betul-betul apa itu erti cinta..
saya hanya ingin cuba sesuatu yang baru..
mungkin saya terlalu mengikut perasaan dan kawan-kawan..
itu silap saya.. 


tapi..
sekarang saya dah tahu apa itu cinta..
cinta itu umpama jalan yang berliku-liku..
ianya penuh dengan onak duri dan juga halangan..
kalau kita tak kuat memang kita akan kalah dalam arus ini..



awak..
jadi saya dah buat keputusan yang saya tak akan pamerkan cinta saya pada awak..
sebab saya tahu..
cinta tak semestinya bersama..
cinta cukup sekadar melihat orang yang kita cinta bahagia..



tapi awak..
saya nak awak tahu..
tak putus-putus saya doakan agar awak berjumpa dengan orang yang baik..
orang yang dapat membimbing awak ke arah kebaikan..
seorang lelaki yang kuat yang mampu membantu awak melawan arus yang kuat tadi..



awak..
maapkan saya awak..
saya tahu awak inginkan saya jadi teman awak..
tapi saya tak mampu untuk semua tu..
saya hanya insan biasa yang banyak kekurangan..
saya takut saya tak mampu jadi imam sekalipun untuk awak..
itu yang awak dambakan kan awak?



tapi awak jangan risau..
kalau awak sanggup bagi masa untuk saya..
saya akan belajar dan terus belajar..
saya akan cuba jadi lelaki tadi..
lelaki yang mampu membimbing awak..
saya juga akan cuba jadi seorang imam yang baik..
bukan untuk awak je..
tapi untuk anak-anak kita sekali..



awak..
kalau ada jodoh kita jumpa lagi ye awak..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan